بزرگترین تولید کننده

پمپ‌های وکیوم، بلوئر و کمپرسور هوا

نمایندگی

محصولات Atlas Copco

گواهینامه

ISO 9001-2015

کمپرسور هوای صنعتی را بخریم یا اجاره کنیم؟

کمپرسورهای هوا کاربردهای بی‌شماری در حوزه‌ها و صنایع مختلف دارند؛ از باد کردن لاستیک گرفته تا نیرو بخشیدن به ماشین‌های صنعتی پیچیده. به عبارتی کمپرسور هوای صنعتی ممکن است برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد؛ اما به محض این که به آن نیاز پیدا کردید، باید تصمیم بگیرید که آیا به این سیستم برای مصرف دائمی یا یک راه‌حل موقت نیاز دارید. البته که برای بسیاری از دارندگان مشاغل، اجاره کمپرسور هوا هزینه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد؛ اما بسته به نیاز، گاهی هم هزینه‌بر است. با داشتن اطلاعات بیشتر در مورد اجاره و یا خرید کمپرسور هوا می‌توانید به درستی تصمیم بگیرید. در این مقاله از واکیوم پارس با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات خود در این باره دست یابید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

آیا به کمپرسور هوای صنعتی به طور مداوم نیاز دارید؟

سیستم‌های فشرده‌سازی هوا مانند هر نوع ماشین‌آلات تجاری یا صنعتی دیگر به تعمیر و نگهداری معمول نیاز دارند. این اصل مخصوصا برای سیستم‌های یکپارچه و دائمی که جزئی از یک ساختمان کار هستند، صادق است. قبل از خرید و نصب کمپرسور هوا، باید اطمینان حاصل کنید که توانایی مراقبت صحیح از تجهیزات را دارید. ممکن است لازم باشد آموزش‌های تخصصی را برای کارمندان خود فراهم کرده و بخشی از بودجه خود را برای تامین هزینه و غیره تعیین کنید.
اگر به عنوان بخشی از تاسیسات خود نمی‌توانید یک سیستم فشرده‌سازی را به طور مداوم حفظ کنید، اجاره کمپرسور اسکرو با خدمات ارائه‌شده توسط شرکت اجاره دهنده ممکن است که مقرون به صرفه‌تر باشد.

کمپرسور صنعتی

آیا به کمپرسوری نیاز دارید که چندین هدف را ارائه دهد؟

کمپرسور هوای صنعتی اجاره‌ای برای یک هدف واحد ایده‌ال است. به عنوان مثال، اگر قصد دارید با استفاده از کمپرسور یک بار در مقیاس بزرگ، تاسیسات خود را با اسپری‌های پنوماتیک رنگ کنید؛ دیگر نیازی به خرید کمپرسور ندارید. با این وجود، اگر از کمپرسور برای بیش از یک بار استفاده کنید؛ اجاره کمپرسور نمی‌تواند برای شما مفید باشد و انعطاف‌پذیری لازم برای استفاده کامل را ارائه ندهد.

پیشنهاد مطالعه: از آنجایی که صحبت بیشتر در مورد مفهوم و کاربرد کمپرسور در این مقاله نمی‌گنجد، پیشنهاد می‌کنیم که برای درک بهتر آنچه در این مقاله عنوان مي‌کنیم حتما با مراجعه به وبلاگ پارس وکیوم، مقاله کمپرسور چیست را مطالعه کنید.

آیا کمپرسورهای قابل حمل ظرفیت لازم را دارند؟

کمپرسورهای هوا دارای ظرفیت‌های بسیار متنوعی هستند. به عنوان مثال، انواع کمپرسورهایی که برای اجاره عرضه می‌شوند؛ برای اکثر کاربردهای صنعتی، فشار کافی را ندارند. به همین ترتیب کمپرسورهای اجاره‌ای، گاهی اوقات قابلیت‌های محدودی دارند. از آنجا که این واحدها باید قابل حمل و کوچک‌تر از برخی همتایان دائمی خود باشند؛ انواع اجاره‌ای ممکن است که ظرفیت مورد نیاز شما را ارائه ندهند. ممکن است بخواهید برنامه‌های خود را برای تهیه کمپرسور با یک فرد باتجربه در میان بگذارید؛ این متخصص می‌تواند در تعیین ظرفیت مناسب برنامه‌ها به شما کمک کند تا بتوانید تصمیمی کارآمدتر و مقرون به صرفه‌تر در خصوص خرید یا اجاره کمپرسور هوا بگیرید.

پیشنهاد: شما می توانید بهترین کمپرسور هوا برای نقاشی اجاره کنید و بعد از کار آن را تحویل دهید.

آیا فضای لازم جهت نصب کمپرسور هوا خریداری شده را دارید؟

در حالی که کمپرسورهای اجاره‌ای می‌توانند به اندازه کافی کوچک باشند و یک نفر به راحتی بتواند آن‌ها را حرکت دهد؛ بسیاری از کمپرسورهای دائمی بزرگ‌تر هستند. به عنوان مثال، یک سیستم یکپارچه ممکن است برای استفاده بی خطر به بخش بزرگی از یک اتاق و یا به فضایی در اطراف خود احتیاج داشته باشد. اگر جایی برای تهیه و نصب دستگاه ندارید؛ اجاره کمپرسور بهترین راه‌حل است. با این کار می‌توانید بدون نیاز به فضای اضافه، کارهای مختلف را انجام دهید.

کمپرسور هوای صنعتی

پیشنهاد: از دیگر محصولاتی که عموما توسط بخش عظیمی از مشتریان خریداری می‌شود، پمپ وکیوم است. برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به سایت پارس وکیوم مراجعه کرده و یا در واتساپ به شماره 09226431108 پیام دهید.

آیا می‌خواهید چندین کمپرسور را قبل از خرید آزمایش کنید؟

استفاده از هوای فشرده برای انجام کارهای مختلف ضروری است و این که ماشین‌آلات چگونه به هوای فشرده نیاز دارند؛ مشخص می‌کند که کدام کمپرسور هوای صنعتی برای کار شما مناسب است. به عنوان مثال، کمپرسورهای اسکرو حجم بالایی از هوای فشرده شده را به سرعت تحویل می‌دهند که این واحدها را برای استفاده از تجهیزات سنگین ایده‌ال می‌کند.
کمپرسورهای اجاره‌ای این انعطاف‌پذیری را به شما می‌دهند تا چندین نوع دستگاه را قبل از انجام سرمایه‌گذاری، امتحان کنید. البته هزینه نصب و جایگزینی کمپرسورهای اجاره‌ای در ارزیابی باید در نظر گرفته شود.