بزرگترین تولید کننده

پمپ‌های وکیوم، بلوئر و کمپرسور هوا

نمایندگی

محصولات Atlas Copco

گواهینامه

ISO 9001-2015

تعمیرات و خدمات پس از فروش

ارائه خدمات تعمیرات و گارانتی

محصولات شرکت صنایع واکیوم پارس دارای ۱۵ ماه گارانتی از زمان تحویل به مشتری و یا ۱۲ ماه پس از راه‌اندازی است. در صورت نیاز مشتریان به استفاده از خدمات گارانتی، پس از بررسی اعتبار ضمانت نامه و اعلام نظر کارشناسان ما نسبت به مشمول بودن خرابی دستگاه در گارانتی، واحد تعمیرات اقدام به انجام تعمیرات و تحویل محصول به مشتری می‌کند. در صورت نیاز اقلام مصرفی هنگام خرابی در دوره گارانتی با اقلام نو جایگزین می‌شوند. انجام تعمیرات بسته به نوع خرابی و یا درخواست مشتری هم می‌تواند در سایت ایشان انجام و یا دستگاه به کارخانه ارسال شود.

خدمات پس از فروش

در صورت اتمام گارانتی و یا عدم شمول درخواست تعمیر در گارانتی برای هر نوع محصول مانند کمپرسورهای رینگ مایع با مکانیسم Rotary Liquid Ring ، نقطه نظرات راجع به امکان تعمیر دستگاه و هزینه‌های انجام تعمیرات پس از ارسال دستگاه به محل کارخانه و انجام کارشناسی توسط واحد تعمیرات شرکت صورت می‌گیرد. در صورت تایید توسط مشتری، تعمیرات در اسرع وقت انجام می‌شود.

شرکت صنایع واکیوم پارس تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای تعمیر دستگاههای به فروش رفته در مدل‌های جدید و همچنین مدل های قدیمی را دارا است.

مشتریان گرامی میتوانند از طریق تماس با شرکت صنایع واکیوم پارس، درخواست خود را جهت ارائه خدمات گارانتی و یا انجام تعمیرات دستگاه ارسال فرمایند.