بزرگترین تولید کننده

پمپ‌های وکیوم، بلوئر و کمپرسور هوا

نمایندگی

محصولات Atlas Copco

گواهینامه

ISO 9001-2015

کارشناسی در محل

کارشناسان مجرب و متخصص شرکت صنایع واکیوم پارس همواره آماده ارائه خدمات کارشناسی در محل سایت مشتریان هستند. خدمات ارائه شده توسط کارشناسان ما باعث می‌شود تا دستگاه‌های شما به طور مداوم و با بهره‌وری بالا در حال کار باشند. پرسنل ساخت و مونتاژ در صورت لزوم همراه با کارشناسان اعزامی جهت انجام تعمیرات و یا تغییرات روی محصولات اعزام می‌شوند. در ادامه لیستی از خدمات قابل ارائه در قالب کارشناسی در محل مشتریان آمده است:

• آموزش پرسنل مربوطه جهت راهبرد سیستم‌‎ها و انجام اقدامات پیشگیرانه

• انجام تست‌های مکانیکی و عملکردی (با توجه به امکانات مشتریان)

• انجام تست ارتعاش روی دستگاه با ارتعاش سنج‌های پرتابل

• عیب‌یابی تخصصی بیرینگ‌ها با استفاده از stethoscope

• آنالیز و عیب‌یابی کامل سیستم و ارائه گزارشات

• عقد قراردادهای نگهداری و تعمیرات

لازم به ذکر است که پس از هر بار انجام کارشناسی در محل، یک گزارش جامع به مشتریان ارائه می‌شود.

نصب در محل

قراردادهای نگهداری و تعمیرات

یکی از اصولی‌ترین روش‌های محافظت از ماشین آلات و بالا بردن طول عمر مفید آن‌ها، استفاده از یک برنامه جامع و مدون جهت نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه است. شرکت صنایع واکیوم پارس، این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم می‌آورد تا با عقد قراردادهای نت (نگهداری و تعمیرات) در سایت ایشان از کارکرد صحیح دستگاه‌های بهره برداری شده و انجام تمام موراد مورد نیاز برای افزایش طول عمر آن‌ها اطمینان حاصل فرمایند.

قراردادهای نگهداری و تعمیرات کمپرسورهای هوا، پمپ وکیوم و بلوئر به صورت پیش فرض، یک ساله تنظیم می‌شوند و هر ۳۰ روز یک بار کارشناسان ما به سایت مشتریان مراجعه می‌کنند. امکان عقد قرارداد با بازه زمانی و تعداد دفعات کارشناسی متفاوت از حالت پیش فرض نیز وجود دارد که جزئیات آن در هنگام عقد قرارداد مشخص میگردد.

کارشناسان شرکت در قالب قرار دادهای نگهداری و تعمیرا، به صورت متناوب در زمان‌های مشخص شده در قرارداد به سایت مشتریان مراجعه کرده و تمامی موارد مربوط به نظارت بر کارکرد دستگاه‌ها و انجام بازرسی‌های مورد نیاز را طبق برنامه نت مدون انجام می‌دهند. در صورت نیاز به تعمیرات، دستگاه‌ها به شرکت ارسال و در اولین فرصت پس از رفع عیوب به مشتری تحویل می‌شود. همچنین، آموزش‌های لازم به اپراتور‌ها جهت راهبری و انجام اقدامت پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب به دستگاه‌ها ارائه می‌شود. در پایان هر جلسه کارشناسی،گزارشات جامع و صورتجلسه بازدید ارائه و تصویب می‌گردد.

لازم به ذکر است که این قراردادها شامل هزینه‌های خرید قطعات یدکی و انجام تعمیرات نمی‌شود و هزینه‌های این موارد به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. همچنین در صورت نیاز مشتریان، اعزام کارشناس به صورت اضطراری و خارج از زمان‌های مشخص شده با دریافت هزینه جداگانه امکان‌پذیر است.

مشتریان گرامی از طریق تماس با شرکت صنایع واکیوم پارس می‌توانند، درخواست خود را جهت کارشناسی در محل و یا ارائه راه کار نگهداری و تعمیرات جهت عقد قرارداد ارسال کنند.