بزرگترین تولید کننده

پمپ‌های وکیوم، بلوئر و کمپرسور هوا

نمایندگی

محصولات Atlas Copco

گواهینامه

ISO 9001-2015

مزایای فن‌های گریز از مرکز چیست؟

محصولات مرتبط با انواع بلوئرها و پمپ‌های هوا به طور معمول نیازمند کیفیت بالا و هزینه پایین هستند. به همین دلیل است که فن‌های گریز از مرکز، معمولا انتخابی ایده آل به شمار می‌آیند. از آنجا که این نوع از فن‌ها به سرعت و به راحتی تولید می‌شوند؛ اغلب استفاده از آن‌ها در هزینه‌های تولید ماشین آلات در صنایع صرفه‌جویی می‌شود.

همچنین به دلیل این که پمپ‌های گریز از مرکز، جریان هوای کاملا پایداری را تولید می‌کنند؛ هرگز محصولات و ماشین آلات شما نیاز به قربانی کردن کیفیت ندارند. از این فن‌ها در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود و کارایی آن‌ها ثابت شده است. اما دلایل دیگری وجود دارد که این نوع از فن‌ها، گزینه محبوب افراد هستند؟ در ادامه این مطلب از پارس وکیوم از مزایای این نوع از بلوئر برای شما خواهیم گفت.

مزایای فن‌های گریز از مرکز چیست

کارآمد بودن فن‌های گریز از مرکز

فن گریز از مرکز به طور چشم‌گیری جریان هوا را جابجا می‌کند و جهت گردش هوا (90 درجه) را به سمت خارج تغییر می‌دهد. هنگامی که از آن‌ها در سیستم‌های خنک کننده مانند کولر گازی‌ها، سیستم‌های تیغه‌ای و سایر کاربردها استفاده می‌شود؛ کیفیت برتر آیرودینامیکی آن‌ها نسبت به آنچه سایر سیستم‌های دمنده ارائه می‌دهند، باعث ارائه جریان هوای بهتری می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی کامل با مزایای انواع فن گریز از مرکز مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

از آنجا که این جریان پیوسته هوا باعث تولید انرژی می‌شود، این فن‌ها می‌توانند راندمان را تا 84٪ به طور استاتیکی افزایش دهند که منجر می‌شود؛ آن‌ها نسبت به گزینه‌های دیگر از نظر مصرف انرژی، کارآمدتر باشند. همچنین پمپ‌های گریز از مرکز می‌توانند در سیستم‌های بزرگ تهویه هوا مورد استفاده قرار بگیرند.

بیشتر بدانید :کمپرسور سانتریفیوژ هوا چیست؟

نگهداری آسان

اگر تجارتی دارید که به محصولات ساخته شده توسط تولیدکنندگان تهویه هوای صنعتی متکی است. نمی‌توانید وقت و هزینه زیادی را برای حفظ سیستم خود صرف کنید. خوشبختانه فن‌های گریز از مرکز از نظر نگهداری نسبتا ساده هستند. آن‌ها را می‌توان به راحتی در صورت لزوم تمیز کرد؛ همچنین بعضی از مدل‌ها در واقع به طور خودکار تمیز می‌شوند، به این معنی که شما کافی است انرژی بسیار کمی را برای نگهداری آن‌ها اختصاص دهید.

تامین لوازم یدکی

در صورت نیاز به راحتی می‌توانید قطعات جایگزینی مورد نیاز فن گریز از مرکز را از تولیدکنندگان خریدار کنید و یا تعمیرات مورد نظر را بر روی آن‌ها انجام دهید. این نوع فن‌ها در واقع بسیار بادوام هستند. فراموش نکنید که فن های گریز از مرکز، حتی اگر وضعیت هوا مناسب نباشد، احتمال کمتری وجود دارد که نیاز به ترمیم و تعویض قطعات داشته باشند.

انواع مختلف بلوئر

تنوع بالای محصولات

فن‌های گریز از مرکز برای محیط‌های کاری که همیشه در حال تغییر هستند یا مشاغلی که نیاز به ساده کردن کارها دارند؛ به شدت مورد توجه قرار می‌گیرند. آن‌ها انواع مختلفی از شرایط جریان هوا مانند هوای خشک، تمیز و مرطوب را پردازش می‌کنند.

پیشنهاداز محصولات پر استفاده‌ای که عموما مورد استقبال مشتریان ما قرار می‌گیرد، پمپ وکیوم است. این محصول کاربردی به دلیل، مصارف گوناگونی که دارد، در صنایع کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. برای خرید پمپ وکیوم با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

فن‌های مذکور در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند که در نقاط تنگ با دسترسی محدود قابل نصب باشند. آن‌ها برای ترکیبات مختلف جریان هوا و فشار نیز مناسب هستند. در نهایت، این بدان معنی است که می‌توان از فن گریز از مرکز در محیط‌ها و برنامه‌های کاربردی متنوعی استفاده کرد. در واقع استفاده از آن‌ها در هر مکان و محیطی ممکن است و در هر ساختمانی که به آن‌ها نیاز دارید، قابل استفاده هستند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *